Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Γιώργος Μανωλάκαινας/George Manolakainas

Γεννήθηκα το Μάρτιο του 79 στην Αθήνα και μεγάλωσα στο κέντρο της που αποτελεί και μια από τις πηγές έμπνευσης μου, καταγωγή μου από Σάμο. Σπούδασα αυτοματισμό και
εργάστηκα ως αυτοματισμός και web designer. Η φωτογραφία πάντα με γοήτευε από πολύ μικρό. 

Έχω παρακολουθήσει μαθήματα φωτογραφίας στην αρχή με τον Δημήτρη Γαληνάκη και στη συνέχεια με τον Θοδωρή Κουτουβίδη όπου και είμαι μέλος της φωτογραφικής ομάδας του.

Όπως είναι εμφανές λατρεύω την αναλογική φωτογραφία και την αισθητική των lomo Μηχανών.

Η πρώτη μου έκθεση έγινε τον Ιούλιο του 2011.




I was born May of 79 in Athens but my origin is from Samos. I live in centre of Athens which is a part of my inspiration. I studied automation and I have worked . As an automation engineer and web designer. Photography always fascinated me from an early age.

 I have attended photography courses with Dimitris Galinakis and Thodoris Koutouvidis, which I am a member of his photographic team.

It is apparent that I love analogue photography and the aesthetics of lomo cameras.

My first exhibition was in July 2011.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου