Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Ελευθερία Σίντρου / Eleutheria Sintrou

Γειά σας κι από μένα… Γεννήθηκα και μεγάλωσα στις γειτονιές του Βύρωνα με καταγωγή από την Καρδίτσα.


Σπούδασα στην Αθήνα,Κοινωνική Εργασία ενώ παράλληλα εμπλούτιζα το χρόνο μου με το χορό και δουλεύοντας εθελοντικά σε κοινωνικές υπηρεσίες κυρίως νοσοκομείων και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων. Τότε μου μπήκε το μικρόβιο της απεικόνισης ανθρώπων από διαφορετικά κοινωνικοπολιτισμικά πλαίσια, στιγμών, εκφράσεων, ακόμα και συνθηκών επιβίωσης... Η αίσθηση που μου προκαλεί το άγγιγμα και η χρήση του φωτογραφικού φακού δεν συγκρίνεται με τίποτα.


Η φωτογραφία για μένα είναι η απελευθέρωση της ψυχής . Με βοηθάει να εκφράζω όλα τα συναισθήματα και τις σκέψεις που μένουν ανείπωτα καθώς δεν υπάρχουν οι κατάλληλες λέξεις. Μέσω του φακού μου φτιάχνω ένα δικό μου κόσμο που βασίζεται στο δικό μου τρόπο αντίληψης και είναι χτισμένος πάνω στις σκέψεις μου....

 Εκθέσεις:


-2010, έκθεση φωτογραφίας  Vodka με την ομάδα Photo Spira
-2011 έκθεση φωτογραφίας με την ομάδα photolagn
s, του Θοδωρή Κουτουβίδη «Dreams in Sanatorio”
I was born and grew up in neighborhoods of Byronas, originated from Karditsa.

I studied in Athens, Social Work, while enriched my time with dancing and working voluntarily in social services, particularly hospitals and NGOs. Then I got the bug of display of people from different sociocultural contexts, moments, expressions, even when conditions... the sensation of touching and using the photographic lens cannot be comp;ared with anything else.



 Photography for me is the liberation of the soul. It  helps me  express all the emotions and thoughts that remain unsaid because there are no appropriate words. Through my lens I make my own world based on my perception and a world that is built up on my thoughts ....

Exhibitions:
-2010, Photography exhibition Vodka team Photo Spira

-2011 Photo exhibition team photolagn
s, Thodoris Koutouvidi's «Dreams in Sanatorio"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου